domingo, junho 19, 2005

Blood Runs Thicker Than Water

Zuslief, over Re:Birth.One: "Ik heb 'm net in de auto opgezet, en het eerste nummer vonnik niks. Daarna het tweede nummer, vonnik ook niks. Dus toen heb ik 'm maar afgezet."

Moederlief, over Re:Birth.One: "Ik heb er strijkwerk op gedaan, en dat ging heel goed. De muziek wordt sneller tegen het einde, en toen was het strijkwerk ook sneller af."

Waaruit maar weer eens blijkt dat ik het praktische in mijn karakter van mijn moeder heb geërfd (voor mij geldt ook dat muziek vooral toepasbaar moet zijn, je moet erop kunnen dansen, op kunnen neuken, bij kunnen huilen, om kunnen lachen, zo niet, what use?), en dat al mijn pogingen om mijn zus muzikaal op te voeden (ze is nu infatuated by een of andere lokale smartlappenzanger, en trouwde op wijs van René Frogers This Is The Moment, daar kan Marvin inderdaad niet tegenop) mislukt zijn. Oh well.

Vriendje Bas te Richmond, Surrey liet ook van zich horen:
Drie keer raden wat hier het hele weekend van 's morgens vroeg tot 's avonds laat heeft opgestaan...Het is er ook echt het weer voor, om die plattitude maar weer eens te gebruiken. Meesterwerkje, jongen! Deze gaan we de komende maanden aan iedereen cadeau doen die dat verdient. Overal te verkrijgen in NL, neem ik aan?

Van zijn lieftallige echtgenote mocht ik eerder al een soortgelijk complimenteur mailtje ontvangen - dat ik hier ook geblocquoot zou hebben als ik 't niet per ongeluk had weggegooid. Nu denkt u wellicht, jaaaaa, die vriendjes van Guuz zijn uit vriendschap zo vriendelijk. Dat zou best kunnen, maar vriendje Bas te Richmond,Surrey is wel iemand die ik de afgelopen, nou, tien jaar vele compilaties heb geschonken. En als hij, en zijn vrouw, die daar net zo hard van meegeniet, over Re:Birth extra complimenteus is, dan betekent dat wel wat. Voor mij wel tenminste.